Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

H απάντηση του Βύρωνα Πολύδωρα

Αξιότιμοι Κύριοι,
Στην είδηση μετά σχολίων που αναρτήσατε σήμερα, Παρασκευή 13.10.’09, έχω να παρατηρήσω τα εξής:  Είναι αλήθεια. Και οι δύο θυγατέρες...
μου είναι κοντά μου όλα τα χρόνια της φοίτησής τους στο Πανεπιστήμιο και τώρα ως απόφοιτες, εργαζόμενες πολλές ώρες την ημέρα, βοηθώντας με ως επιστημονικοί συνεργάτες μου στην έρευνα και τεκμηρίωση των θεμάτων του κοινοβουλευτικού μου έργου.
Είναι λογικό και τίμιο να δηλώσω ανοιχτά πως χρειάζομαι και χρησιμοποιώ τις καλές υπηρεσίες τους (των διδύμων) και στα νέα μου καθήκοντα του Αντιπροέδρου της Βουλής.
Διευκρινίζω ή τονίζω, ότι η Μαργαρίτα προσελήφθη-διορίσθηκε ως μετακλητή υπάλληλος. Δηλαδή, όχι ως μόνιμη. Και ότι δεν θα διορισθεί και η άλλη κόρη μου.-

Ευχαριστώ Για την φιλοξενία,
Βύρων Γ. Πολύδωρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου